Majoitus tahko - Edullisesti vuoden ympäri

Wanha koulu Tahkovuori on Nilsiän Tahkovuoren kupeessa sijaitseva entinen Reittiön vanha koulu, joka on remontoitu majoituskäyttöön.

Majoitus Tahko – Edullista majoitusta perheille ja ryhmille vuoden ympäri.

Edullinen majoitus Tahkolla

Meillä on kaksi erillistä majoitustilaa, joita voi vuokrata joko erikseen tai yhdessä. Pihalla on lisäksi teltta- ja caravanpaikkoja. Voit varata Perhehuoneiston täällä, Onnelan ison perhehuoneiston täällä ja Talonmiehen asunnon täällä. Jos olet kiinnostunut varaamaan useamman tilan kerralla tai koko koulun, kysy tarjousta tällä lomakkeella!

Leirit, juhlat ja kokoontumiset

Wanha koulu tarjoaa uniikit puitteet myös erilaisten juhlien ja kokoontumisten järjestämiseen. Oletko suunnittelemassa firman tilaisuutta, sukukokousta, häitä tai polttareita? Meidän ryhmämajoitus mahdollistaa myös esimerkiksi leirien ja kurssien järjstämisen. Ota yhteyttä!

Edullinen majoitus Tahkolla - Wanhan koulun piha

Koulun piha-alue ja ympäristö

Wanha koulu sijaitsee Tahkovuoren hiihtokeskuksen Länsirinteiden puolella, rauhallisella sijainnilla jääkauden muokkaamien harjumaisemien keskellä. Tahkon Länsirinteille on matkaa 6 km, ja Tahkovuoren keskustaan 14 km.

Wanhan koulun piha-alueella on mahdollisuuksia monenlaiseen vapaa-ajanviettoon, niin aikuisille kuin lapsillekin.

Kesällä käytössänne on mm. jalkapallokenttä ja reilun kokoinen nuotiopaikka. Maastopyöräreiteille on hiekkatietä 4km. Lapsille löytyy polkupyöriä, iso trampoliini, puuhun rakennettu kiipeilymaja, liukumäki, hiekkalaatikko, keinut ja köysirata. Koulun ympäristössä on myös upeita retkeilymaastoja jääkautisine harjanteineen ja suppineen.

Lainavälineitä vapaaseen käyttöön:

Pihalta löytyy myös:

Grillauspaikka Wanhan koulun pihalla
Puumaja, leikkipaikka ja köysirata lapsille
Kalastus tahko
Kalastusta lähijärvellä
Koulun ympäristössä on upeita retkeilymaastoja
Wanhakoulu Piha
Pihalla on lapsille runsaasti tilaa leikkiä niin kesällä kuin talvellakin
Akansauna - hirsisauna pihalla
Wanhan koulun pihan hirsisauna

Tahkon aktiviteetit ja palvelut

Läheinen Tahkovuoren hiihtokeskus tarjoaa talvella mainiot harrastepuitteet niin hiihtäjille kuin laskettelijoillekin.

Tahkon-rinteissa-makkaranpaisto-laavulla

Helposti laskettelemaan Länsirinteiltä

Tahkon Länsirinteiltä (6km:n päässä) on todella kätevää mennä rinteeseen, koska siellä on aina vähemmän ruuhkaa ja auton voi parkkeerata ihan hiihtohissien viereen. Myös hissilippujen ostaminen onnistuu sieltä. Myös kuuluisaan Pehkubaariin ja Panorama-baariin pääsee kätevästi suoraan autolla Länsirinteiden puolelta.

Kesäkaudella Tahkon länsipuolelta löytyy upeita retkeilykohteita, mm. Mäkiaution rotko ja sen maisemalaavu, Rahasmäen laavu sekä Huutavanholma.

Kesällä Tahko tarjoaa upeat puitteet golfareille sekä lisäksi paljon erilaisia aktiviteetteja, kuten esim. kuten esim. kalastusta, sähköpyöräilyä maastossa, ammuntaa, paintballia, melontaa, marjastusta ja sienestystä sekä kylpylän

Etäisyydet

Tahkon keskustaan: 14 km
Hiihtohissille: 6 km (Länsirinteille)